niedziela, 5 kwietnia 2015

Zawiecha.

Ostatnim czasem postanowiłam póki co zawiesić tego bloga. Krótkie one shoty coraz gorzej mi wychodzą. Brakuje mi chęci, pomysłów i motywacji. Nie wiem, może na prawdę jestem za młoda na pisanie bloga. Podczas przerwy może popoprawiam stare shoty lub usunę te nie warte uwagi. Po za tym postaram się popracować nad tymi przecinkami i pomysłami. Jeśli już będę pisać to narazie tylko kontynuacje opowiadania ,,Feeling the full moon", ,,Światło" i ,,Darkness". Nie wiem kiedy i czy w ogóle wrócę tutaj, ale nic nie jest pewne. Jeśli już przewiduję powrót pod koniec tego miesiąca. :( Sorki ludzie. Muszę chwilę odpocząć i się podszkolić.
Do zobaczenia :)

8 komentarzy:

  1. szkoda >~< No, ale nic nie poradzę... Mam nadzieję, że wrócisz tutaj, bo lubię czytać twoje pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz odnalazłam tego bloga, ale po przeczytaniu pierwszego one-shota się zakochałam <3 Mam nadzieję, że wrócisz do czasu, gdy przeczytam wszystkie opka xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zawiechę tutaj ale te pozostałe opowiadania też są ciekawe:)
    a "światlo" szukałam ale chyba nie znalazłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło będzie dopiero pisane, ponieważ nie mam na nie pomysłu. :)

      Usuń
    2. Światło będzie dopiero pisane, ponieważ nie mam na nie pomysłu. :)

      Usuń