sobota, 25 kwietnia 2015

Powracam.

Odpoczęłam, nieco się poprawiłam i po głębszym namyśle uznałam, że nie będę opuszczała tego bloga. Za dużo na nim już osiągnęłam, aby tak po prostu to wszystko porzucić. Myślę, że trochę mojej weny powróciło, dlatego już niedługo powinnam coś napisać. Nie obiecuję jednak, że notki będą się pojawiać tak często, ponieważ strasznie się zadłużyłam w nauce i mam zamiar w pierwszej kolejności poprawić najstarsze posty, bo jak teraz je czytam... śmiać mi się chce. Masakrycznie pisałam, robiłam tak wiele błędów, że szkoda gadać. Także mam nadzieję, że ktoś jeszcze ze mną pozostał i dalej będzie czytał i komentował moje wypociny.

1 komentarz:

  1. ja jestem *^* I popieram ciebie, zostań z nami i pisz :3
    Nie mnie oceniać jest twoje starsze wpisy, ale i tak kocham to co napisałaś :*

    Powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń