wtorek, 11 listopada 2014

Ogłoszenie ~. !

Dobra powiem tyle : Sorki za ostatnią nieobecność, ale jakoś nie szło sklecić żadnego opowiadania, po za tym dużo czasu przesiaduję na asku gdzie piszę własne RP z innymi postaciami które tam urzędują. Przyznam czasami to uzależniające ^^. Po za tym dochodzi to iż sporo wolnego to jednak przeszkoda dla mojego pisania innymi słowy bierze mnie leń. 3: Ale jutro możecie liczyć na kolejne już opowiadanie jak sądzę,bo widzę iż moja wena wraca. Nie wiem jeszcze co to będzie, ale ostatni mam szczerze bardzo klimaty na Naruto dlatego nie wiem czy nie pojawi się więcej paringów z owej serii.
Kolejną sprawą są wyświetlenia na blogu. Ludzie nie mogę uwierzyć ! xD Nie ma mnie kilka dni, a tu już prawie tysiąc wyświetleń więcej ! Jestem tak cholernie zaszczycona, że aż mnie boli ! xD Kurde. Serio. Kocham Was. Aż mam ochotę by coś napisać. ; ] Ok. 2600 wyświetleń jak dzisiaj weszłam ! Bosze ! Co to jest ? Se myślę. xD No ale jak tak patrze to serio gorąco mi się w serduchu robi. Ostatnio jestem tak przykładna do pisania, że myślę iż postaram sklecić sobie jakieś opowiadanie bez większych błędów, a swoją drogą kilka pomysłów już jest. Jak już kiedyś wspomniałam zawsze chciałam aby na moim blogu były przeróżne paringi z przeróżnych anime. Aby mój blog z opowiadaniami był nietypowy i zawierał w sobie również te nietypowe paringi których nikt niestety nie pisze. 3: Ale koniec tego dobrego ! To takie pierwsze ogłoszonko więc plotę trzy po trzy. Jednak po prostu chciałam zapewnić, że już biorę się znowu do roboty ! I jak zwykle proszę jedynie o komentarze. ! xD
Z okazji tych moich rozterek, wyświetleń i dzięki Wam zajebistego humoru skałam Podziękowania dla :
Rena Ryuugu - Kurdę osobniku. Kocham Cię. xD Za wszystko. Często mi tu komentujesz. Za każdym razem kiedy wchodzę jest od Ciebie komentarz. Możliwe, że tylko ty zwracasz tak wielką uwagę mojemu blogowi i innym wypociną, ale kiedy widzę twoje komentarze ( nawet z krytyką xD ) po prostu ciepło mi się robi i aż mam ochotę dalej pisać. Były momenty kiedy znów chciałam usunąć bloga, ale wtedy pojawiały się jeszcze twoje komentarze. W chuja bardzo mocno Ci dziękuję, że jesteś ! <3
Alexa Uchiha - Dzięki Ci, że zaczęłaś tworzyć twoje opowiadanie z braćmi. Kocham ItaSasu, a ty czasami potrafisz to po prostu opisać tak magicznie. Nie mogę się do Ciebie czasem porównywać,choć styl pisania mamy podobny. xD Wiesz... ostatnio rzadko dodajesz dlatego baaardzo Cię proszę rusz dupę, bo nie wiem ile wytrzymam,aż się zbierzesz do kupy xD.

4 komentarze:

  1. >//////////< Aż się zarumieniłam xD Tej ale serio, policzki mnie pieką ;=;
    W sumie to tak coś czułam, że czasem nie masz weny. Niemal za każdym razem coś mi "karze" pisać kom.
    Nwm czy strach przed brakiem kolejnych notek, czy chęć pochwalenia Cię za opowiadania xD
    No nic, mam nadzieję na kolejne ciekawe opowiadania C:
    Bo jak nie to foch i palnę Ci negatywną recenzję na pół strony =3=
    Tak wiesz, za kare x3
    A teraz wybacz idę odpokutować kare :c
    Smuteczeg bo jutro nie mogę wbić na kompa ;=;
    Jak tylko się dorwę do neta i będzie nowa nota to się zamelduję xD
    Bayo~
    PS.: daj ask'a ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba jedyna potrafisz to u mnie wyczuć. Jasne,jasne. ^^ Hahaha. Mam pretekst by pisać, a nie, aż bym się bała. XD Ask : http://ask.fm/Itaczz

      Usuń
    2. *zaciesz o wbiła na kompa*
      *sprawdza podanego ask'a*
      *cała czerwona wraca tu i odpisuje*
      Eeee... T-to... No ten...
      To jest mega słodkie~!!! <3
      Zrób z tych rozmów na ask'u opowiadanie :c
      Plooooosie~... *słodkie kocie oczka*
      Aż mi się to pisanie czynności utrwaliło znowu xD
      Dobra, a tak na serio to fajne by historie wyszły.
      Fiem to, bo sama rozmawiam z niektórymi osobami (ale na gg) tylko dla weny xD
      No niestety ;=; Trzeba troszkę lud wykorzystać. (bez skojarzeń)
      No to ten... Ja mykam spać bo dwie godziny na dobę mi nie służą, a Ty przemyśl to ok? ^^
      Kolorowych i zboczonych~! ;3 + Weny ^w^

      Usuń
    3. Mam taki zamiar. ^^ Jednak rozmów nie będę kopiować, a bynajmniej nie będą takie same. xD Pomyślę nad tym... i również piszę na GG. Dzięki. xD

      Usuń