czwartek, 25 września 2014

GraTsu ~. Urodzinowy prezent.

Od Autorki : Od jakiegoś czasu miałam cholerną ochotę napisać ten paring ,no ale ... nie miałam pomysłów , a to najgorsze co może się zdarzyć komuś tak rozbrykanego z pomysłami jak ja T^T No , ale kiedy w końcu na coś wpadłam ,to piszę. Post ma być bardziej w formie shounen ai , niż yaoi , ale się to zobaczy. Chciałam również upchnąć nieco śmiechu mam nadzieję ,że mi się to udało ... xD Luźne opo , po prostu taki mały wybryk mojej fantazji.
Z anime :  Fairy Tail
Paring : Gray x Natsu ( GraTsu )

- Natsu !!! Cholero !! - Usłyszał różowo włosy z dala . Poznał ten głos , dlatego przyśpieszył kroku i już po chwili stał na górce na którą jeszcze przed chwilą tak bardzo nie chciało się mu wchodzić. Jego oczom ukazały się zarysy trzech znanych mu sylwetek  : Lucy , Erza , Gray . Uśmiechnął się sam do siebie , po czym ruszył przed siebie ,jednak nie przeszedł kilku metrów ,a boleśnie się potknął zaczynając coraz szybciej staczać z pokaźnej górki , wrzeszcząc jak idiota lecąc wprost na trójkę przyjaciół. Chciał się zatrzymać ,ale nie wiedząc dlaczego złapała go choroba lokomocyjna. What the fuck ?!! Od kiedy turlanie się po zboczach jest środkiem lokomocji ? A zresztą... Brzucha Natsu nikt nigdy nie był w stanie zrozumieć. Na jego szczęście coś ,a raczej ktoś go zatrzymał . A tym ktosiem okazał się być Gray Fullbuster we własnej osobie.
-Eee... cześć ? - Zaczął z bananem na twarzy przyglądając się pulsującej na czole żyłki lodowego maga.
-Ja Ci kurwa mać dam cześć !! Kretynie, polazłeś na misję sam , a do tego jeszcze włazisz mi pod nogi ?! - Zaczął swój monolog Gray . Przez chwilę Dragneel przyglądał mu się z uniesioną ku górze brwią , jednak po chwili wybuchnął niekontrolowanym śmiechem , co zaskoczyło nie tylko jego ,a tak że dziewczyny które właśnie przed chwilą pojawiły się przy nich gotowe ich rozdzielić. No co ? Widok Natsu nie odpowiadającego na prowokację pięściami był całkowitym zaskoczeniem i odnogą od normalności . Prawdą było po protu ,że Natsu miał zbyt dobry humor aby zaprzątać sobie głowę znaczeniem wypowiedzianych przez Graya słów. Do tego powodem jego misji był właśnie Gray . Ostatnio coś mu się wydawało ,że zbyt często zaprząta sobie mrożonką głowę tak jak i nie powinien dlatego postanowił na kolejną misję wybrać się sam . Jego obecność by go tylko rozpraszała. Westchnął w duchu ciężko. Serio znów o nim myślał ? A sądził ,że mu częściowo przeszło .
-Tak , tak , a jeśli już skończyłeś narzekać Gray , to zejdź mi z drogi. Założę się ,że wiedzieliście kiedy wrócę od Happy'ego. - Mruknął rozcierając zbolały od twardej ziemi tyłek po czym podniósł się i już chciał odejść kiedy titania skutecznie tylko na niego spojrzawszy udaremniła mu te poczynania po czym skierowała swój wzrok najpierw na Lucy ,a potem na Graya.
-Eee... czy ja o czymś nie wiem ? - Zapytał różowo włosy całkowicie zbity z tropu poczynaniami przyjaciół , bo nie minęła chwila , a Gray wziął go pod jedną rękę , a Erza pod drugą na wszelki wypadek udaremniając próbę ucieczki . - Hej ! Co wy robicie ?!! - Zapytał całkowicie zbity z tropu i zaczął jak to na Natsu przystało drzeć się jak opętany kiedy Lucy związała mu czymś oczy. - Erza zobaczymy się w sądzie za próbę porwania ! - Zaczął grozić po kolei każdemu wierzgając i próbując się uwolnić.
-Uspokój się młotku . - Warknął mrożona waląc Dragneela po głowie po czym opaska na jego oczach została zdjęta ukazując niecodzienny widok . Gildia. Tyle ,że wszystko było inne. Kurwa, co tu się stało pod moją nieobecność ?! Pomyślał całkowicie przestając się opierać , aby usłyszeć wspólne słowa całej gildii :
-Wszystkiego Najlepszego , Natsu !! - No , a samemu zainteresowanemu opadła szczęka do samej ziemi.
-Hę ? Co jest ? - Mruknął jak idiota zaczynając mrugać oczami widocznie całkowicie zaskoczony tym wszystkim .
-Idioto , nawet o własnych urodzinach zapomniałeś ? - Zapytał  Fullbuster z uniesieniem brwi przyglądając mu się z uśmiechem na tej swojej bladej twarzyczce. Teraz jak o tym wspomniał to faktycznie... miał urodziny.
-Ale skąd wy o tym wiedzieliście ? - Zapytał podejrzliwie wskazując palcem na gildię.
-Ja im powiedziałem . - Zaśmiał się Happy wylatując z tortu jak głupi.
-Debilu , wyleciałeś z tego tortu za wcześnie ! - Warknął Bickslow wywalając ten swój jęzor na światło dzienne. Natsu tylko się uśmiechnął po czym zaczął się śmiać aż tak ,że z kącików oczu poleciały mu łzy nie zdolny wydusić nawet słowa.
- Ej ... Natsu ? - Rozległ się głos Lucy .
-Nic mi ... nie ... jest . Po prostu... zaskoczyliście mnie. - Powiedział między salwami śmiechu próbując przywołać się do porządku . To z pewnością była dziwna reakcja, jednak to właśnie był cały Natsu.
-Dobra ! Skoro wstęp mamy za sobą , to pijemy do białego rana ! Auuuu ! - Krzyknął mistrz wchodząc na beczki z winem , z których Cana już jedną konsumowała. Wypowiedzeniu Makarova zaczęły wiwatować okrzyki  i każdy po chwili bawił się już jak tylko mógł.Nie minęło dużo czasu kiedy większość gildii była zalana w trupa i pijana do granic wytrzymałości. Smok nie był wyjątkiem. Cóż... w końcu to Fairy Tail. Dragneel wyprostował się nadal z uśmiechem na ustach i już miał dołączyć wraz ze swoim ogniem do kolejnej zabawy ,ale powstrzymało go mocne szarpnięcie za jego cenny szalik tak ,że ponownie tego dnia upadł na posadzkę.
-Gray ! Dajjj mi pić ! - Jęknął Natsu całkowicie zalany warcząc na maga lodu który uśmiechnął się jedynie chytrze i po chwili , nawet nie wiedząc kiedy ognisty mag dziwnym trafem został przewieszony sobie przez ramię i wyprowadzony na zewnątrz zwracając na siebie uwagę całej gildii.
-Grayyy !! Co ty , mrożonko robisz ?!! Daj miii się bawiiić ! - Krzyczał mag ile sił w płucach ,a kiedy się zmęczył po prostu wisiał beztrosko mrucząc cicho pod nosem przekleństwa i przezwiska pod adresem Fullbestera. Kiedy w końcu został posadzony na ziemi wyglądał niczym dziecko któremu zabrano cukierka. Do tego alkohol dodawał mu pewności i nie powstrzymywał myśli kierowanych w stronę przyjaciela. Jest cholera , bardzo przystojny... Pomyślał za którymś razem przenikając z jednego miejsca ciała Graya na kolejne swoim wzrokiem , kiedy w końcu mrożona się roześmiał. - No i co się śmiejesz ? - Warknął dość słabo czując pieczenie policzków .
-Nic. Jesteś na prawdę inny po pijanemu . Ale ja nie o tym . Chciałem Ci coś dać. - Jak powiedział tak zrobił . Ujął delikatnie dłoń Natsu jak by bojąc się ,że mu zwieje po czym włożył coś do niej i zgiął jego palce. - Możesz uznać to za prezent ode mnie . - Zaśmiał się Fullbuster przyglądając się reakcji drugiego maga. Kiedy otworzył dłoń zaciekawiony jego oczom ukazała się mała , mieniąca się jasnym niebieskim kolorem broszka w kształcie płatku śniegu . Była... po prostu piękna. Każdy , nawet najbardziej nienawidzący zimy człowiek taki jak Natsu jednak uznał by ją za jeden z cudów świata. - Myślałem ,że raczej do twojego ognistego temperamentu przyda się coś co by Cię czasami ,,ostudziło " . - Wyjaśnił ponownie się śmiejąc ciemnowłosy . Dragneel przez chwilę nie był w stanie mu odpowiedzieć po czym jak by robił tak od zawsze rzucił się na szyję magowi lodu.
-Graaayy ! Jesteś taki kochany . Od kiedy się zachowujesz w stosunku do mnie tak milusio ? - Zapytał wtulając się w jego szyję.
-Natsu... dusisz mnie. - Wydyszał w końcu .
-Ach , wybacz. - Mruknął wyraźnie zawstydzony po czym odsunął się nieco spoglądając na broszkę którą trzymał w dłoni mając na sobie uważny wzrok Graya. Bez zbędnych ceregieli wziął ją i przyczepił do białego cennego szalika od Igneela , z którym nigdy by nie zrobił tego co właśnie zrobił wywołując całkowite zdziwienie Graya , na które różowo włosy odpowiedział tylko pełnym ,szczerym uśmiechem .
-Natsu... Kocham Cię. - Mruknął cicho Fullbuster uśmiechając się . Reakcja Natsu była jak na niego spokojna. Serce zaczęło mu szybciej bić , a jego oddech stał się szybki . I kto by pomyślał ,że to Gray powie mu to pierwszy ?
-Taa. Ja Ciebie też. - Zdobył się na odwagę smoczy zabójca uśmiechając się szeroko  i po wyznaniu chłopaka nie kłopocząc się już z czymś takim jak zawstydzenie zachłannie wpił się w jego wargi złączając ich usta w namiętnym pocałunku .
-Kyaa ! Wiedziałam ! - Darła się w niebo głosy Lucy wyskakując zza krzaków wraz z Erzą która dostała krwotoku z nosa.
-Idiotki ! Zdradziłyście nas ! - Warknął Laxus i reszta , cała gildia nagle wszyscy wyłażąc zza krzaków całkowicie wprawiając w zaskoczenie obu chłopaków którzy natychmiast się od siebie oderwali .
-A mówiłam , żeby nie podglądać. - Mruknęła cicho uśmiechnięta Mirajane pojawiając się zza krzaków.
-Chwila... - Mruknął cicho Fullbuster wstając.
-...chcecie nam powiedzieć... - dokończył kolejną część zdania Natsu powtarzając czynności ukochanego.
- ... że cały ten czas ....
-... nas obserwowaliście ? - Zakończyli pytanie ,a w oczach nowej pary malowała się żądza mordu.
-Eee... no ... już od dawna zauważyliśmy ,że Was do siebie ciągnie , więc myśleliśmy , że dzisiaj może... - Mruknęła Lucy cicho jąkając się.
-Ach tak... - Mruknął Natsu ,a ja jego dłoni pojawił się ogień.
-To zapewne przygotowaliście się na to co będzie...
-Jak was odkryjemy... - Dokończył po raz kolejny Dragneel i w jednej chwili obaj ruszyli na gildię drąc się w niebo głosy . Tej nocy w Magnolii do białego rana mieszkańcy słyszeli odgłosy walki i zaklęcia rzucane przez magów...

4 komentarze:

  1. <333 ~(*-*)~ \(♥O♥)/ (*u*)
    Łe tam, więcej buziek mi do głowy nie przychodzi xD
    Ale tak wgl. to U-RO-CZE~! ;3 Jak rano zobaczyłam ankiete to pomyślałam, że miło by było gdyby był właśnie ten paring xD :D
    Podsumujmy:
    -czytelne i zrozumiałe? JEST
    -urocze? JEST
    -z typowym dla tego anime ryjącym banie humorem? JEST
    -wścibska gildia? JEST
    -krwotok z nosa osoby, która zobaczyła całujące się Gratsu? JEST
    Nie no, same plusy xD
    Tym oto akcentem kończę swą wypowiedź (to już dzisiaj druga ;o; ) bo trzeba poczytać =.= xD
    Więcej takich pomysłów~! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej , ojej . Schlebiasz mi :3 Człeku zobacz xD Przez Ciebie ( czytaj : dzięki tobie ) moja wena osiągnęła niezłe poziomy , no bo głównie nie piszę tak szybko i często kilku postów pod rząd ,a tu proszę... wczoraj napisałam L x Kira i dałaś koma niewyobrażalnie szybko , a teraz i tu... aż mam ochotę olać me lekcje i zamiast tego zacząć pisać no i dylemacik . xD

      Usuń
  2. Wiedziałam że ich do siebie ciągnie wiedziałam. Jestem oczarowana twoimi opowiadaniami, paring Shuu x Subaru z Diabolik Lovers też mi się podoba. Weny i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^. Przyda się i Zapraszam do dalszego czytania. Oraz zamawiania paringów xD.

      Usuń