czwartek, 19 listopada 2015

Oficjalne zakończenie

Od dłuższego czasu myślałam nad tym, aby skończyć dodawanie nowych postów na tego bloga. 
Wstyd mi za błędy, które porobiłam. 
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że gdy zaczynałam tu pisać miałam ze 12-13 lat. Każdy jakieś początki ma, a więc nie jest to dziwne.
Niestety nie mam czasu, ani chęci aby poprawiać wszystko od początku. Jest tego zbyt dużo, a nowsze blogi wymagają wiele uwagi aby były lepsze od poprzednich. 
Nie chcę nic stąd usuwać, ponieważ podobnie jak większość autorów mam sentyment do pierwszego bloga i pracy jaką w niego włożyłam. 
Ponadto mam nadzieję, że moje posty, gdzie byk pogania byka zachęcą początkujących do pisania, pomimo iż zaczynanie może nie być zbyt obiecujące. 
Bez ćwiczenia nie da się wyszlifować stylu!

Od czasu do czasu postaram się wejść, przejrzeć komentarze itp. 

Jeśli ktoś jest zainteresowany moim drugim kontem, z którego teraz publikuję niech da znać.

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Zaraziła twa osoba mnie yaoi. Jak tego nie trawiłam, tak teraz kocham. Czytałam twój blog osiem chyba razy i nadal nie mam dosyć. Tyle ci powiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę. :) Zaczęłam tworzyć yaoi właśnie w takim celu i to bardzo miło wiedzieć, że kogoś naprawdę tym zaraziłam.

      Usuń